PROCES REALIZACJI
INFORMACJA DLA KLIENTA
ZAMÓWIENIA WIZUALIZACJI MEBLI SKRZYNIOWYCH.
MATERIAŁY JAKIE ZOBOWIĄZANY JEST DOSŁAĆ KLIENT:
Wymiary mebla (wys/szer/gł), plus wymiary poszczególnych elementów (np: półszafa, komoda, podstawa rtv) grubość płyt/blatów, wymiary uchwytów.
Rzuty izometryczne (rys. +/- techniczny) elementów, które mają być wykonane do aranżacji.
Zdjęcia pogladowe mebla, najlepiej w ujęciach +/- 3/4 ze skosa
Zdjęcia detali (uchwyty, nóżki, elementy dekoracyjne) mające charakter pogladowy.
Podać rodzaj płyty, praducenata, nazwe i / lub numer materiału (płyta wiórowa) z jakiego wykonany jest produkt.
ZAMÓWIENIA WIZUALIZACJI MEBLI TAPICEROWANYCH.
MATERIAŁY JAKIE ZOBOWIĄZANY JEST DOSŁAĆ KLIENT:
Fotografie mebla (tworząc wizualizację mebli tapicerowanych bazujemy na zdjęciach produktu)
zdjecia powinno byc nie modyfikowane w programach do prostowania perspektywy, nie kadrowane i zawierac wewnetrzną metadte (EXIF),
zawierajaca informacje jakim aparatem zostalo zrobione z jaka ogniskowa – obiektyw
Minimalna rozdzielczość zdjęcia to 3000 x 2000px.
Zdjęcia powinny mieć dobrą ostrość i być prawidlowo oświetlone, wyraznie widoczne prawo czy lewo stronne do zródla światła
Zdjęcia powinny odzwierciedlać prawdziwe kolory.
Nasz grafik sprawdzi jakość nadesłanych materiałów i w razie potrzeby skontaktuje się z Państwem.
Pamiętaj, że oferujemy sesje zdjęciowe siedzibie firmy,
wówczas masz pewność, że wykonane zdjęcia będą zrobione profesjonalnie.
Mile widziane zdjęcia referencyjne! Jeśli są jakieś zdjęcia/wizualizacje, w których klimacie chciałbyś wykonać wizualizacje, prześlij je do nas – posłużą nam jako punkt odniesienia.
Jeśli nie masz określonych oczekiwań wykonamy tę pracę tak jak uważamy w/g własnego gustu. Często takie wyjście daje najlepszy efekt, należy pamiętać, że w tym przypadku zgadzasz się z naszym punktem widzenia.
Pamiętaj, że wystarczy kilka ważnych informacji, dzięki którym nasza współpraca
będzie jeszcze bardziej efektywna, a prace które będziemy wykonywać dla Ciebie
będą przebiegały szybko i profesjonalnie.
Im więcej powiesz nam o tym czego od nas oczekujesz, tym łatwiej będzie nam sprostać Twoim oczekiwaniom.